FAQ

NEŽ SI OBJEDNÁTE


1. Ako nájdete čo najrýchlejšie hľadaný produkt?
  • najľahšie pomocou vyhľadávača , ktorý je umiestnený v pravom hornom rohu
  • prechádzanie hlavných kategórií v ponuke v hornej časti

2. Je možné zadávať objednávky bez nutnosti registrácie na webových stránkach ?
Objednávky je možné zadať výberom voľby OBJEDNAŤ BEZ REGISTRÁCIE v koši, potom nie je potrebné otvoriť účet obchodu. Po zadaniu objednávky sa účet automaticky vytvorí pre účely objednávky. Uzatvorené objednávky sú doručené na doručenie ( náklady na doručenie 5 €) alebo s predplatením ( náklady doručenie 3,5 € - Slovenská pošta - Expres Kuriér )

3. Po odoslniu objednávky obdržím e-mail potvrdenie bez registrácie ?
Každá transakcia v našom obchode je potvrdená elektronicky na e-mailovú adresu, ktorú ste uviedli. Nezáleží na tom, či zákazník vytvoril účet alebo urobil tzv. Rýchly nákup bez registrácie- bude vždy obdržaný prehľad s podrobnosťami na poskytnuté e-mailové adresy.

4. Môžem získať faktúru s balíkom?
Je možné, ale za podmienky, že táto možnosť bude označená pri zadávaní objednávky a vyplnením všetkých polí s údajmi požadovanými pre vystavenie faktúry s DPH. Dokument bude pripojený k balíčku.

5. Ako zistím či je tovar k dispozícii?
Každý tovar na naších stránkach má informáciu o stave prístupnosti a približnú dobu plnenia objednávky. V momente nedostatku tovaru sú informácie o ďalších dokladoch.

6. Je možné zrušiť objednávku?
Áno, objednávku je možné zrušiť. Za týmto účelom kontaktujte prosím zákaznícky servis e-mailom : ozonee.sk@gmail.com a vyžiadajte si číslo objednávky, ktoré bolo zaslané na e-mailovú adresu zadanú pri objednávke. Nie je možné zrušiť objednávku, ktorá už bola zákazníkovi odoslaná. Ak chcete sa vyhnúť tomúto typu situácie, žiadame o premyslené nakupovanie.

OBJEDNÁVKA A ČO ĎALEJ?


7. Môžem si osobne vyzdvihnúť objednaný produkt ?
Bohužiaľ, nie je to možné. Nemáme kamenný obchod.

8. Aké sú spôsoby platby za nakúpený tovar?
Dostupné spôsoby platby nájdete na podstránke: Spôsob a ceny dopravy / Platby.

9. Ako rýchlo vysielate tovar?
Všetko závisí na výbere platby a dopravy. Pri spracovaniu objednávok sa presunieme na 24 hodín od momentu rezervácie platby ( alebo v prípade platby pri odbere). Napríklad : platba klasickým prevodom predĺžuje termín o 2-3 dni. Implementácia trvá obvykle 48 hodín. V prípade nepredvídaných náhodných udalostí si však vyhradzujeme právo tovar odoslať do 5 pracovných dní. A pokiaľ ide o dodanie, Slovenská pošta ma 48 hodín. Takže dátum prijatia balíčka sa môže líšiť od 2 do 7 pracovných dní. Spôsoby dodania zásielky spolu s nákladmi nájdete tu

10. Dodávate balíčky cez víkend?
Objednávky prevádzame od pondelku do piatku. V sobotu a v nedeľu, cez sviatky balíčky neposielame. Kuriéri nepracujú cez víkend.

DOPRAVA NA CESTE


11. Je moja objednávka už odoslaná?
Informácie o aktuálnom stave objednávky nájdete na stránky Môj účet ( len pre zaregistrovaných zákazníkov). E-maily poskytnuté v priebehu objednávky sú ďalej odosielané s aktuálnymi infomáciami o stave objednávky (prijaté do realizácii, odoslané, atd.)

12. Zásielka mi nebola doručená v stanovenom čase- čo robiť?
Pokiaľ zásielka nedosiahla do 3-7 pracovných dní od objednávky, kontaktujte nás prosím emailom. Tým,že nám poskytnete svoje prihlasovacie číslo a číslo objednávky, zistíme čo sa deje s objednávkou/zásielkou.

13. Kuriér dorazil so zásielkou, ale nezastihol ma doma. Čo mám robiť?
V tomto prípade Slovenská pošta vás bude kontektovať, zásielka bude uložená na pobočke pošty di 7 dní.
Zásielku si môžete skontrolovať na odkaze
https://tandt.posta.sk/.
Číslo zásielky je uvedené pri potvrdení objednávky po realizácii.

14. Môžem vrátiť zakúpený produkt? Ako to zrobiť?
Predpisy i práve odstúpenia od zmluvy uzavretej na ďiaľku je uvedené na podstránke: Vrátenie tovaru-odstúpenie od zmluvy.

15. Dostal som iný tovar,než som si objednal-čo mám robiť?
Kontaktujte nás čo najskôr e-mailom a informujte nás o situácii. Pokiaľ by bola chyba spôsobená nami , tovar nahradíme príslušným a vrátime Vám náklady za dopravu. Zakúpený tovar by ste nám mali zaslať spolu s vyplneným reklamačným formulárom https://ozonee.sk/Vratenie-tovaru-Reklamacie-cabout-slo-380.html.

16. Čo ak sa zásielka behom dopravy poškodí ?
V prípade viditeľného poškodenia,napríklad pri manipulácii s obalom,namočení atd.kontaktujte nás e-mailom a informujte nás o situácii. Pridajte taktiež fotky balíčka.

DORUČENIE ZÁSIELKY


17. Môžem tovar vrátiť alebo vymeniť?
Pokiaľ vám bol doručený objednaný tovar a ukáže sa,že je príliš malý alebo veľký, môžete ho vrátiť. Tovar je možné vrátiť bez udania dôvodu a vrátime vám peniaze na bankový účet zákazníka do 14 dní od dátumu doručenia na firemný sklad v Poľsku. Tovar,ktorý bol vrátený , by mal byť vráteny na adresu na SK (náklady na prepravu sú na kupujúcom) spoločne s formulárom na vrátenie tovaru. Viac informácií o vrátení (právo odsúpenia od zmluvy) nájdete na stránke vrátenie a reklamácia.
pixel