FAQ

AKO SI OBJEDNÁTE /  NÁKUP / SPÔSOB PLATBY


1. Ako rýchlo môžem nájsť konkrétny produkt?
Najlepšie pomocou vyhľadávača, ktorý je umiestnený v pravom hornom rohu. Takisto prechádzaním hlavných kategórií v ponuke v hornej časti.

2. Môžem overiť presnosť očíslovania a miery tovaru, prípadne opýtať sa telefonicky alebo prostredníctvom emailu na miery konkrétneho výrobku?
Tabuľka s očíslovaním sa nachádza vedľa obrázka s produktom. Po jej rozkliknutí sa zobrazujú miery. Odporúčame porovnať si miery z tabuľky s mierami Vami aktuálne noseného oblečenia. Iné materiály (popisy, tabuľky) alebo odpovede doplňujúce informácie na webe nezasielame. Ak Vám tovar z nejakého dôvodu po nákupe nebude vyhovovať, môžete nám ho do 14 kalendárnych dní vrátiť. Nič tým pádom pri nákupe neriskujete.

3. Môžem overiť dostupnosť konkrétneho tovaru alebo termín jeho dodania prostredníctvom emailu alebo telefonátu?
Takéto informácie neposkytujeme. Odporúčame sledovať náš web a dostupnosť produktu, o ktorý máte záujem.

4. Ako môžem zistiť, či je tovar k dispozícii?
Každý tovar na našich stránkach má informácie o stave dostupnosti a približnej dobe plnenia objednávky. Dostupnosť spoznáte podľa farby štvorčeka v tabuľke veľkostí. Ak je napr. veľkosť M so žltým pozadím, tak to znamená, že tovar je na sklade presne v tejto veľkosti M. Odporúčame prečítať si tiež odpoveď na otázku číslo 2.

5. Môžem si pred nákupom odskúšať tovar v Strečne (na Slovensku)?
Nie je to možné. V Strečne nemáme kamenný obchod, ale len sklad pre doručovanie zásielok. Vždy pri obdržaní tovaru máte 14 dní na vyskúšanie a prípadné vrátenie. Nič neriskujete.

6. Máte na Slovensku kamenný obchod?
Nemáme to ani v pláne. Sme e-shop a predávame len on-line.

7. Môžem si objednať tovar bez registrácie na webových stránkach?
Objednávky je možné zadať výberom voľby "Objednať bez registrácie" v košíku, potom nie je potrebné zakladať účet v našom e-shope. Po zadaní objednávky sa účet automaticky vytvorí pre účely tejto konkrétnej objednávky. Dokončené objednávky sú doručované na dobierku (náklady na doručenie 3,95 Euro - Slovenská pošta/GEIS/DPD). alebo s platbou vopred (náklady na doručenie 2,95 Euro - Slovenská pošta/GEIS/DPD). Občas na dobierku nezasielame.

8. Aké sú spôsoby platby za zakúpený tovar?
Dostupné spôsoby platby nájdete na podstránke: Náklady a spôsob doručenia / Platby. Ak možnosť nákupu na dobierku nie je dostupná pri vytváraní objednávky, tak to znamená, že Vám ju na dobierku nezašleme. Občas na dobierku dočasne nezasielame. Ospravedlňujeme sa a ďakujeme za pochopenie.

9. Zašlete mi tovar na dobierku?
Zvyčajne áno, ale občas tiež dočasne nie. Ak možnosť nákupu na dobierku nie je dostupná pri vytváraní objednávky, tak to znamená, že Vám ju na dobierku nezašleme. Ospravedlňujeme sa a ďakujeme za pochopenie.

10. Môžem si objednať tovar prostredníctvom mailu (správou) alebo telefonicky?
Bohužiaľ to nejde. Pre ľahké a príjemné nakupovanie tovaru si vytvorte na našom webe účet a nakupujte cez web.

11. Dostanem po odoslaní objednávky e-mail s potvrdením bez registrácie?
Každá transakcia v našom obchode je potvrdená elektronicky na e-mailovú adresu, ktorú ste uviedli v objednávke. Nezáleží na tom, či zákazník vytvoril účet alebo urobil "rýchly" nákup bez registrácie - bude mať vždy prehľad s podrobnosťami na poskytnutej e-mailovej adrese. Upozorňujeme, aby vždy bola uvedená emailová adresa správne! Inak naše správy nedostanete.

12. Môžem v zásielke dostať faktúru?
Je to možné, ale za podmienky, že si túto možnosť zvolíte pri zadávaní objednávky a vyplníte všetky polia s údajmi požadovanými pre vystavenie faktúry s DPH. Dokument bude súčasťou zaslaného balíčka.

13. Na aký účet mám poslať peniaze?
Pre slovenských zákazníkov máme účet v Eurách.
Číslo účtu pre Euro:  200003230/3060
IBAN: CZ96 3060 0000 0002 0000 3230
SWIFT (BIC): BPKOCZPP
Neposielajte prosím peniaze na náš akýkoľvek iný napríklad poľský účet, pretože prevod trvá dlhšie a tiež stojí oveľa viac.

14. Aký mám pri prevode uviesť VS?
Ako VS uveďte číslo objednávky. Ak máte možnosť napísať správu pre príjemcu, tak tam uveďte emailovú adresu, ktorá bola zadaná pri objednávke.

15. Nemám bankový účet. Môžem peniaze poslať zloženkou?
Môžete poslať peniaze zloženkou, ale zloženka musí obsahovať uvedené VS (číslo objednávky) a pokiaľ je to možné, tak aj e-mailovú adresu, ktorá bola uvedená v objednávke.

16. Ako zistím, že dorazila platba za objednávku?
Pokiaľ Vám boli strhnuté peniaze z účtu a bolo uvedené správne číslo účtu, tak určite dorazí. Prevod trvá jeden pracovný deň. Ak peniaze pošlete po 18:00, tak môže trvať dokonca dva pracovné dni. Môže sa stať, že keď pošlete peniaze v piatok, tak sa peniaze na našom účte objavia až v utorok. Kým nie sú na našom účte, tak Vám bude zaslaná automatická e-mailová správa so žiadosťou o platbu. Takéto e-maily ignorujte. Akonáhle sa platba objaví na našom účte, tak tovar odošleme.

17. Zaplatil som za tovar a stále dostávam e-maily so žiadosťou o platbu. Prečo?
E-maily so žiadosťou o platbu sú zasielané automaticky. Ak ste zaplatil a správne uviedol VS a k tomu ešte navyše správu pre príjemcu, tak ho ignorujte. Akonáhle bude platba zaregistrovaná na našom účte, tak tovar pošleme. Ak po 3-4 pracovných dňoch od uhradenia platby stále dostávate e-maily so žiadosťou, tak kontaktujte zákaznícky servis cez e-mail. Pravdepodobne nebola platba spárovaná s objednávkou. Priložiť môžete aj elektronický výpis z bankového účtu potvrdzujúce platbu (vo formáte PDF).

18. Vytvoril som objednávku a následne som si všimol, že som zle zvolil veľkosť produktu. Čo mam urobiť?
Pre zmenu veľkosti napíšte prosím čo najskôr správu na ozonee.sk@gmail.com z emailovej adresy, ktorá bola zadaná u objednávky. Stačí napísať stručne "Žiadam o zmenu veľkosti objednaného tovaru na (správna veľkosť)". Nie je možné zmeniť veľkosť produktu u objednávky, ktorá už bola odoslaná. Ak sa chcete vyhnúť tomuto typu situácie, tak žiadame o premyslené nakupovanie.

19. Je možné zrušiť objednávku?
Áno, objednávku môžete zrušiť. Pre zrušenie prosím napíšte čo najskôr správu na ozonee.sk@gmail.com z emailovej adresy, ktorá bola zadaná pri objednávke. Ak máte len jednu objednávku, tak stačí napísať správu "Ruším objednávku". Ak máte objednávok viac, tak potrebujeme presné číslo objednávky, aby sme vedeli, ktorú chcete zrušiť. Nie je možné zrušiť objednávku, ktorá už bola zákazníkovi odoslaná. Ak sa chcete vyhnúť tomuto typu situácie, tak žiadame o premyslené nakupovanie.

20. Ako rýchlo odosielate tovar?
Všetko závisí na výbere platby a dopravcu. Pre spracovanie objednávok sa presunieme na 24 hodín od okamihu rezervácie platby (alebo v prípade platby pri dodaní), napr. Platba klasickym prevodom oneskoruje termín 2-3 dní. Implementácia trvá zvyčajne 48 hodín. V prípade nepredvídateľných náhodných udalostí si však vyhradzujeme právo tovar odoslať do 5 pracovných dní. A pokiaľ ide o dodávku, Slovenská pošta má 48 hodín. Takže dátum prijatia balíčka sa môže líšiť od 2 do 7 pracovných dní. Spôsoby dodania zásielky spolu s nákladmi nájdete na https://ozonee.sk/Sposob-a-ceny-dopravy-cabout-slo-379.html

21. Ako dlho trvá dodanie tovaru.
Cca 3-7 dní. Odporúčame prečítať si tiež odpoveď na predchádzajúcu otázku (číslo 20).

22. Dodávate balíčky cez víkend?
Objednávky vykonávame od pondelka do piatku. V sobotu, v nedeľu a cez sviatky neposielame balíčky. Kuriéri nepracujú cez víkendy.

23. Prečo sa k Vám nemôžem dovolať?
Našu linku prevádzkujeme od 12. do 16. hodiny, od pondelka do piatku a vždy sa k nám vtedy dovoláte. Môžete tiež napísať e-mail a na e-maily reagujeme akonáhle je to možné (najneskôr do 24h). Rozhodne uprednostňujeme e-mailové kontakty.

DOPRAVA NA CESTE / DORUČENIE ZÁSIELKY / VÝMENA TOVARU / REKLAMÁCIE


24. Je moja objednávka už odoslaná?
Informácie o aktuálnom stave objednávky nájdete na stránke "Môj účet" (iba pre registrovaných zákazníkov). E-maily poskytnuté v priebehu objednávky sú ďalej odosielané s aktuálnymi informáciami o stave objednávky ("Prijaté do realizácie", "Odoslané" atď.).

25. Zásielka mi nebola doručená v stanovenom čase - čo mám robiť?
Ak zásielku neobdržíte do 4-7 pracovných dní od objednávky, kontaktujte nás prosím na e-mail. Tým, že nám poskytnete svoje prihlasovacie číslo a číslo objednávky, zistíme, čo sa deje s objednávkou / zásielkou.

26. Kuriér dorazil so zásielkou, ale nezastihol ma doma. Čo mám robiť?
V tomto prípade Vás bude GEIS/Slovenská pošta/DPD kontaktovať, zásielka bude uložená na pobočke po dobu 7. dní. Zásielku môžete skontrolovať na odkaze https://www.geis-group.sk/sk. Číslo zásielky je uvedené pri potvrdení objednávky po realizácií.

27. Koľko mám času pre vrátenie tovaru po jeho obdržaní?
Na vrátenie tovaru máte 14 kalendárnych dní odo dňa prevzatia.

28. Čo mám urobiť, keď chcem vrátiť zakúpený produkt?
Tovar je možné vrátiť bez udania dôvodu. Predpisy o práve odstúpiť od zmluvy uzatvorenej vzdialene od zakúpeného tovaru sú uvedené na podstránke: Vrátený tovar - odstúpenie od zmluvy.

29. Nechcem vracať celú objednávku, ale len jeden konkrétny produkt. Čo mám urobiť?
Ak po prijatí zásielky zistíte, že Vám nevyhovuje len jeden produkt, tak môžete vrátiť len tento produkt. Nie je nutné vrátiť všetky. Predpisy o práve odstúpiť od zmluvy uzatvorenej vzdialene od zakúpeného tovaru sú uvedené na podstránke: Vrátený tovar - odstúpenie od zmluvy.

30. Dostal som iný tovar, než som si objednal - čo mám robiť?
Kontaktujte nás čo najskôr e-mailom a informujte o situácii. Radi uvítame fotky priložené do mailu pre zdokumentovanie vzniknutej chyby. Ak by chyba bola spôsobená našou chybou, tovar nahradíme novým a vrátime Vám náklady na dopravu. Zakúpený tovar nám zašlite spolu s vyplneným reklamačným formulárom https://ozonee.sk/Vratenie-tovaru-Reklamacie-cabout-slo-380.html

31. Čo ak sa zásielka počas prepravy poškodí?
V prípade viditeľného poškodenia, napríklad pri manipulácii s obalom, namočení atď. Pri obdržaní zásielky bude užitočné vypracovať protokol poškodenia s kuriérom. Kontaktujte nás tiež e-mailom a informujte o situácii.

32. Nevyhovuje mi veľkosť tovaru. Môžem ho vymeniť?
Tovar nevymieňame. Ak vám bol doručený objednaný tovar a ukáže sa, že je príliš malý alebo príliš veľký, môžete ho vrátiť do 14 kalendárnych dní odo dňa prevzatia. My vám následne vrátime peniaze. Máme na to 14 dní odo dňa spätného doručenia zásielky s vráteným tovarom. Ak chcete tovar v inej veľkosti, tak si ho môžete rovno objednať na základe ďalšej objednávky, ktorú je nutné uhradiť.

33. Na akú adresu mám poslať tovar za účelom jeho vrátenia alebo reklamácie?
Pre slovenských zákazníkov máme túto doručovaciu adresu v SR:
CzechLogistic - OZONEE.SK
ul. SNP 811/16, 01 324 Strečno (Slovensko)
Náklady na prepravu hradí kupujúci. Viac informácií o vrátenie (právo odstúpenia od zmluvy) nájdete na stránke vrátenie a reklamácie. Tovar môžete poslať tiež na našu adresu do Poľska (Alpha Fashion, ul.Naftowa 5, 65-705 Zielona Góra), ale to  bude drahšie a my vás k tomu vôbec nenútime.

34. Akou dopravnou službou (zásielkovou spoločnosťou) mám vrátiť tovar?
Môžete zvoliť akúkoľvek, ale je dôležité si ponechať dokument, ktorý potvrdzuje zaslanie tovaru. Číslo z podacieho lístka nám pomôže zásielku vyhľadať. Ak nemáte doklad, tak riskujete, že v prípade, že sa zásielka stratí, tak nebudete mať nárok na odškodnenie.

35. Poslal som tovar späť a nemám žiadne potvrdenie v podobe e-mailu.
Ozveme sa vám počas 14 dní od obdržania spätnej zásielky. Ak toto náhodou nenastane, môžete nám napísať stručnú správu: "V akom stave je moja reklamácia?" z mailu, ktorý bol uvedený u objednávky a priložiť číslo k nám zaslaného balíka (z podacieho lístka). My vám čoskoro odpovieme.

36. Nenašiel / Nenašla som odpoveď na moju otázku. Čo mám robiť?
Obráťte sa na náš zákaznícky servis tu! Náš tím vám s radosťou pomôže. Uprednostňujeme e-mailové kontakty.
pixel