Vrátenie tovaru - Reklamácie

VÝMENA TOVARU

V našom obchode realizujeme vrátenie a reklamácie. Výmena produktov nie je možná.
Ak chcete vymeniť tovar, musíte ho najprv vrátiť a následne vytvoriť novú objednávku.

VRÁTENIE TOVARU


    Pamätajte!
  • Ak ste sa zaregistrovali, prihláste sa do svojho účtu a podľa nasledujúceho návodu vytvorte elektronické vrátenie vybraného tovaru. Týmto spôsobom sa vaše peniaze rýchlejšie vrátia na váš účet.
  • Osobné vrátenie tovaru nie je možné.
  • Tovar je potrebné starostlivo zabaliť, aby sa predišlo jeho poškodeniu počas prepravy. Vrátený tovar by mal byť v originálnom obale od výrobcu. Toto je obzvlášť dôležité pri vrátení košieľ, ktoré by mali byť v plastových vreckách spolu s vystužovacími a spájajúcimi prvkami. V prípade chýbajúcej etikety, originálneho obalu výrobcu a jeho doplnkov, môže obchod v súlade s novou smernicou EÚ zaúčtovať zákazníkovi náklady za tieto nedostatky.
  • Z hygienických dôvodov neakceptujeme vrátenie spodnej bielizne.

  • Vyberte spôsob pridania vrátenia
    Ak nemáte účet, tento krok preskočte.
      Ak máte účet, máte dve možnosti:
    1. Prihláste sa do svojho účtu a využite možnosť Pridať vrátenie - zobrazí sa zoznam všetkých vytvorených objednávok. Zvoľte z zoznamu správne číslo objednávky a kliknite na "pridať vrátenie".
    2. Prejdite k ďalšiemu kroku
  • Prejdite k generátoru vrátení

    Prejdite k Generátoru vrátení. Zadajte číslo objednávky a e-mailovú adresu alebo telefónne číslo, na ktoré bola objednávka vytvorená.

    Prosíme vás, aby ste vrátené produkty starostlivo zabalili, čo umožní našim zamestnancom rýchlejšie spracovanie vrátenia. Ďakujeme!

  • Vyberte tovar na vrátenie

    Označte vrátený artikel/artikly a kliknite na "Prejsť ďalej".

  • Vyberte spôsob odoslania tovaru

    Vyberte spôsob odoslania tovaru, kliknite a potom stlačte "Prejsť ďalej".

  • Vyberte bod doručenia tovaru

    Vyberte správnu adresu na vrátenie a kliknite na "Prejsť ďalej".

  • Vyberte spôsob vrátenia peňazí

    Vo väčšine prípadov dostanete vrátené peniaze rovnakým spôsobom, akým bola platba za objednávku vykonaná. Pre bezpečnosť však prosíme o uvedenie čísla bankového účtu, aby sa urýchlil celý proces. Po zadaní údajov kliknite na "Prejsť ďalej".

  • Potvrďte vrátenie.

    Posledným krokom pri príprave vrátenia je kontrola všetkých údajov. Ak sú správne, stlačte "Pridať žiadosť o vrátenie".



VYSIELANIE VRÁTENIA NA VLASTNÉ NÁKLADY

Navštívte vybranú kuriérsku spoločnosť alebo pobočku Slovenskej pošty
(Nevyzdvihujeme zásielky z balíkomatov, z poštomatov ani na dobierku)

Zabaľte produkty do balíka a priložte potvrdenie o vrátení.



Adresa pre vysielanie vráteného tovaru:

Máš na výber z dvoch možností:

1. Naša hlavná adresa na vrátenie/reklamáciu

Poštovné drahšie ale rýchlejší proces.

Alpha Fashion Ozonee.sk
Naftowa 5
65-705 Zielona Gora
Poland

2. Poslanie na našu prepravnú pobočku

Nie je to náš sklad, len preprava k nám. Lacnejšie poštovné a dlhší proces reklamácie. Poslaný balík najprv obdrží prepravca a potom ho posiela k nám. Na vrátenie peňazí sa počíta 14 dní od dňa kedy bude balík U NÁS.

PAXY-OZONEE.SK
Bytčická 76, P.O. BOX 5, 01681 Žilina
s poznámkou Ozonee, spolu s dokladom o kúpe a vyplneným formulárom k vráteniu.

VRÁTENIE PEŇAZÍ

Peniaze vám budú vrátené do 14 dní od prijatia vašej vrátenej zásielky..

Peniaze budú vrátené rovnakým spôsobom, akým bola vykonaná platba za objednávku. V prípade platby na dobierku bude vrátenie realizované iba na bankový účet uvedený zákazníkom.

SKLADOVACIE NÁKLADY

Tovar vrátený v rozpore s Pravidlami alebo platnými právnymi predpismi bude odoslaný späť na náklady zákazníka. V prípade, že zákazník neprevezme odoslaný tovar, bude mu účtovaný poplatok za skladovanie vo výške 2,46 EUR s DPH za každý deň skladovania.

INFORMÁCIE

1. Bez ohľadu na spôsob vrátenia tovaru by mal byť tovar zabalený tak, aby sa predišlo jeho poškodeniu počas prepravy.

2. Vrátený tovar bude prijatý iba v prípade, že bude odoslaný s kompletným obsahom (vrátane darčekov, reklamných predmetov atď.) a samotný produkt a príslušenstvo budú nepoškodené.
3. K vrátenému tovaru priložte vyplnený formulár na vrátenie a doklad o kúpe tovaru.
Neprijímame žiadne zásielky zaslané na dobierku! Takto zaslaný vrátený tovar sa vráti odosielateľovi, pretože ho nemôžeme prevziať.
4. Vrátenie peňazí realizujeme do 14 dní od prijatia vrátenej zásielky.

PRÁVO NA ODSTÚPENIE OD ZMLUVY

Máte právo odstúpiť od tejto zmluvy v lehote 14 dní bez udania dôvodu. Lehota na odstúpenie od zmluvy uplynie 14 dní odo dňa, keď ste vy alebo vami určená tretia osoba, iná ako dopravca, prevzali tovar.

Aby ste mohli uplatniť právo na odstúpenie od zmluvy, musíte nám zaslať formulár na odstúpenie od zmluvy spolu so zakúpeným produktom na uvedenú adresu.

Na dodržanie lehoty na odstúpenie od zmluvy stačí, aby ste zaslali oznámenie o uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy.

DÔSLEDKY ODSTÚPENIA OD ZMLUVY

Nebudete znášať žiadne dodatočné poplatky v súvislosti s týmto vrátením, okrem nákladov na zaslanie vráteného produktu k nám alebo prípadných ďalších podmienok, na ktoré zákazník súhlasil pri kúpe.

Môžeme zadržať vrátenie platby, kým nedostaneme tovar, alebo kým nebudú poskytnuté chýbajúce alebo nesprávne údaje o bankovom účte, na ktorý má byť vrátenie uskutočnené.

Lehota je dodržaná, ak odošlete tovar pred uplynutím 14 dní. Budete musieť znášať priame náklady na vrátenie tovaru.

Zodpovedáte za zníženie hodnoty tovaru v dôsledku jeho používania iným spôsobom, než je nevyhnutné na zistenie povahy, vlastností a funkčnosti tovaru a súhlasu vyjadreného počas procesu nákupu a vrátenia tovaru. V prípade odstúpenia od zmluvy uzavretej na diaľku sa zmluva považuje za neuzavretú.

REKLAMÁCIE

V prípade reklamácie nás pred vrátením balíka kontaktujte e-mailom. K správe prosíme priložte fotografie a popis chyby.

Ak chcete podať reklamáciu a zaregistrovali ste sa počas objednávania, prihláste sa do svojho účtu a podľa vyššie uvedených pokynov vytvorte elektronické vrátenie vybraného tovaru, pričom do balíka priložte reklamačný formulár, ktorý stiahnete nižšie.

Základom na začatie reklamačného konania je zaslanie čistého reklamovaného tovaru spolu s vyplneným a podpísaným reklamačným formulárom. Znečistený tovar nebude podliehať reklamácii. Aby ste mohli reklamovať tovar, musíte ho poslať doporučeným listom alebo balíkom poštou (z daňových dôvodov neprijímame balíky zaslané na dobierku) na nasledujúcu adresu:

Poslanie na našu prepravnú pobočku

Nie je to náš sklad, len preprava k nám. Lacnejšie poštovné a dlhší proces reklamácie. Poslaný balík najprv obdrží prepravca a potom ho posiela k nám. Na vrátenie peňazí sa počíta 14 dní od dňa kedy bude balík U NÁS.

PAXY-OZONEE.SK
Bytčická 76, P.O. BOX 5, 01681 Žilina


s poznámkou Ozonee, spolu s dokladom o kúpe a vyplneným formulárom k vráteniu


  • Vyberte spôsob pridania reklamácie
    Ak nemáte účet, tento krok preskočte.
      Ak máte účet, máte dve možnosti:
    1. Prihláste sa do svojho účtu a využite možnosť Pridať reklamáciu
    2. Prejdite k ďalšiemu kroku
  • Prejdite k generátoru reklamácií

    Prejdite k Generátoru reklamácií. Zadajte číslo objednávky a e-mailovú adresu alebo telefónne číslo, na ktoré bola objednávka vytvorená.

  • Vyberte tovar na reklamáciu

    Označte produkt na reklamáciu a kliknite na "Prejsť ďalej".

  • Vyberte spôsob odoslania tovaru

    Vyberte spôsob odoslania tovaru, kliknite a potom stlačte "Prejsť ďalej".

  • Vyberte bod doručenia tovaru

    Vyberte správnu adresu na vrátenie. Kliknite na "Prejsť ďalej".

  • Vyberte formu vrátenia peňazí

    Vo väčšine prípadov dostanete vrátené peniaze rovnakým spôsobom, akým bola platba za objednávku vykonaná. Pre bezpečnosť však prosíme o uvedenie čísla bankového účtu, aby sa urýchlil celý proces. Po zadaní údajov kliknite na "Prejsť ďalej", čím potvrdíte podanie reklamácie.



Vysielanie tovaru na reklamáciu na vlastné náklady

Ak chcete odoslať balík samostatne a zaplatiť za prepravu pri odoslaní, navštívte vybranú kuriérsku spoločnosť alebo pobočku Slovenskej pošty.
(Nevyzdvihujeme zásielky z balíkomatov ani na dobierku).

Zabaľte produkty do balíka a priložte potvrdenie reklamácie. Namiesto potvrdenia môžete priložiť lístok s číslom objednávky, menom a priezviskom a e-mailovou adresou.



Reklamácie týkajúce sa zásielky s dodatočným poistením:
Pri preberaní zásielky je potrebné otvoriť balík pred kuriérom. V prípade poškodenia je vhodné, aby kuriér vyhotovil protokol o škode. Následne nás prosím kontaktujte.

Obchodné podmienky
Nákup tovaru znamená súhlas s pravidlami ALPHA FASHION. Vyššie uvedené obchodné podmienky platia pre všetky transakcie uzavreté na základe ponúk nášho internetového obchodu.

Riešenie sporov online
Zároveň vás informujeme, že máte možnosť využiť mimosúdne spôsoby riešenia reklamácií a vymáhania nárokov podľa postupu Internetového riešenia sporov vypracovaného Európskou komisiou, ktorý je dostupný na webovej stránke: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SK

pixel